zondag 4 maart 2012

Wat er allemaal mis kan gaan met een jurk......

1. Je radert van 1 onderdeel de verkeerde maat uit. Deze knip je uit, naai je en stik je door om dat tot de conclusie te komen dat er echt iets niet goed gaat.
2. Ben je net lekker bezig is je naaigaren op.
3. Tot 2 keer knip je het beleg te kort, en de eerste keer naai je het er ook nog verkeerd op. Het beleg was te kort omdat ik er zelf voor gekozen heb een knoop ipv een ritssluiting op te maken.
4. Bij het maken van de legging knapt de tweelingnaald, en natuurlijk is het zondag dus moet je verder met een gewone naald.
5. Ik krijg de jurk met geen mogelijkheid goed op de foto.

Conclusie: Alles wat mis kon gaan ging mis. En waarom? Geef flauw idee. Het is niet de eerste keer dat ik dit model maak.


Met het eind resultaat ben ik trouwens wel erg tevreden. Ik vind de jurk heel erg leuk geworden.

De legging is ook naar een patroon van Farbenmix. De legging heeft een heel fijn ingeweven streepje.



4 opmerkingen:

  1. En gelukkig kun je ondanks alle tegenslag tevreden zijn met het resultaat: de jurk is mooi geworden! Leuk stofje!
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is ondanks alle tegenslag toch nog heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg mooi geworden, goed dat je door gezet hebt!
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je doorgezet hebt, ik vind hem erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen