vrijdag 23 september 2011

En dan ...... geeft je naaimachine problemen.

Ik was begonnen met een jurk voor Sophie, en tussendoor nog even een knoopjurk voor mezelf gemaakt. Ik moest nog een heel klein stukje zomen, toen mijn naaimachine problemen gaf. Ergens onder het spoeltje loopt de boel vast, waardoor de stof in het spoelgedeelte getrokken wordt. Balen!! Morgen meteen maar even wegbrengen. Donderdag wordt ie dan gemaakt. Ik heb er nog even aan gedacht om 'm zelf open te maken, maar ik kan er met een gewone schroevendraaier niet bij, en ik maakt liever niet meer kapot dan er al is. En tot die tijd? Patronen uitzoeken die ik wil maken en waar ik woensdag op het stoffenspektakel in Zwolle stof voor wil kopen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi

    wat een gedoe mijn locker was gevallen door de
    kits,trouwens ik wou ook nog even woensdag in
    zwolle kijken ben benieuwd hoe en wat er is.

    gr jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit ook met een probleem ik heb een oude brother vx 511 ik ken deze machine niet maar heb hem gekregen maar de onderkant van de stof zitten hele lange draden hoe kan ik dit veranderen snap er niks meer van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat kost zou een oude brother vx 511

    BeantwoordenVerwijderen