zondag 17 april 2011

ballonrokje

Al een tijdje heb ik een leuke legging en een leuk vestje in de kast liggen voor Sophie. Een rokje had ik er nog niet bij. Eerst wilde ik het cirkelrokje erbij laten dragen, maar dat rokje vond ik een niet leuk genoeg bij de rest van het setje.
Een ballonrokje wilde ik al een tijdje maken, maar ik kon geen patroon in maat 92 vinden. tot ik deze handleiding tegenkwam: http://miss-stik.blogspot.com/2010/04/ballonrokje.html Het stofje dat ik gebruikt heb, heb ik vorig jaar op het stoffenspektakel gekocht voor een jurk die ik nooit gemaakt heb, maar ik vind het een ontzetten mooi stofje. Het ballonrokje is iets te kort geworden naar mijn idee, terwijl ik de handleiding gevolgd heb. Ik vind het een ontzettend leuk rokje en totaal setje geworden. Er volgt vast nog wel eens een ballonrokje.

De zonnebril heeft ze gisteren gekregen, en daar loopt ze de hele tijd mee, dus die moest op.



2 opmerkingen:

  1. leuk zeg !! het staat haar prachtig !! de bril ook trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superschattig zeg!! Staat lief met het vestje erop.. erg leuk!

    groetjes..Petra

    BeantwoordenVerwijderen