vrijdag 18 februari 2011

Boxkleed en kinderwagendekentje

Gisteren was een productief dagje. Ik heb zowel een nieuw overtrek voor het kinderwagendekbedje als een boxkleed gemaakt.
We hebben een nieuwe kinderwagen (een tandem) welke zwart is, en hier wilde ik een leuk, stoer maar niet te somber dekbedovertrekje voor maken. Door het rood vind ik het een leuk en vrolijk geheel geworden.


Ook een nieuw boxkleed stond nog op de planning. Zowel stofjes gebruikt die ik al had, en een aantal nieuwe stofjes gekocht. het oude boxkleed was best vies, en dit hier heb ik de omtrek van verwijderd, en de voering van gebruikt. Het was even doorwerken om het daadwerkelijk gisteren af te krijgen. (Als je het in je hoofd hebt, moet het ook af). Maar het is gelukt!

3 opmerkingen:

  1. Hey Anouk wat leuk om jouw blog ook te zien!
    En wat maak je een leuke spullen! Je hebt echt talent!
    En natuurlijk heb je dikke nesteldrang, je gaat als een (ronde) speer :)))
    Fijn weekend en lekker genieten1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo flink tempo had je gisteren:)..kwam het door het mooie weer??Leuke hoes,en je boxkleed is ook een stoer kleed geworden!Goed idee zeg om de óude'binnekant te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Jolanda: Leuk dat je mijn blog volgt, en het is inderdaad nesteldrang dat ik zo doorwerk. Er staat nog een lodger op de stapel en die hoop ik dit weekend af te krijgen.
    @d Boerderie: Beebje kan elk moment geboren worden, dus heb behoorlijk de drive om dingen af te maken. Normaal is mijn tempo niet zo hoog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen