maandag 21 februari 2011

Baby lodger

Op de valreep nog een babylodger gemaakt. De vorige lodger die ik heb gemaakt, heeft een aparte ruimte voor de beentjes. Dit is meer een zak, waar de baby ook in de wandelwagen of tijdens het voeden heerlijk in kan liggen.
Het patroon vond ik hier: http://praatplaats.webhex.nl/blogs/naaien/archive/2009/07/16/patroon-babydeken.aspx

Ik heb een niet te dikke versie gemaakt, aangezien we richting het voorjaar gaan. De binnenkant is van lichtblauwe fleece, en de buitenkant is van katoen.
De bies heb ik minder breed gemaakt als op het patroon. Ik heb kant en klaar biaisband gebruikt. Nu zijn alle dingen die ik voor de baby wilde maken gemaakt, dus beebje kan nu rustig komen.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lodger! Wanneer ben je uitgerekend? Spannende tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ziet er heel behaaglijk uit, leuk stofje en model!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @roosmarijn: Ik ben vrijdag uitgerekend. Erg spannend dus. Hoop dat we ons tweede kindje snel in de armen mogen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de allerlaatste loodjes dan en sterkte met de bevalling!

    BeantwoordenVerwijderen